Yeğenim en sevdiği şarkıyı dinlerken benimle birlikte söylemek istemiş. Arada dağlar, yollar olduğu için de çareyi görüntülü aramakta bulmuş. Daha önce de ona kitap okuturken arada durup bana bakıp tekrar okumasına devam ediyordu. Teşvik olsun diye okumanın sonunda ödül vardı, onun heyecanında olduğunu sanıp dedim ki; "Bana bakma kitabına bak, hemen bitsin ki istediğini de hemen vereyim sana." Hiç beklemediğim o cevabı verdi; "İçimden sana bakmak geliyor." Görüntülü konuşurken bana sarıldığını hissederek telefona sarılan da oydu. Henüz yedi yaşına girdi. O kadar duygusal ve aynı zamanda farkındalığı yüksek biri ki karşısına kötü insanlar çıkmasın diye bilhassa dua ediyorum onun için. Henüz yedi yaşında fakat o, kendisiyle oturup keyifle sohbet edebileceğim, fikrini sorabileceğim benim sevgi yumağı, minik arkadaşım. Bu çocuğun halası olmak benim hayatımdaki en güzel şeylerden biri.