Esra

Sonunda unutma geliyor. Erteleme daha doğrusu. Hatırlamayı erteleme.
Reklam
Bir şey oluyor.Ruhla beden birbirinden ayrılıyor. İnsan ölü gibi oluyor, ama ölü değil.
Nihayet başarmıştım. Sefilliğimin üçe katlanmasına hayır diyebilmiştim.Mağdur olmaktan çıkmıştım. Eylemci olmuştum.
Birini bir zamanlar sevmiş olmak insanın içinde iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile iz kalan yer acıyordu.

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
7 günde okudu
·
2025 39. kitabı
Nihan Kaya
8.2/10 · 523 okunma
Reklam