Esra

Derker ki, müzik güzelse verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiyor! Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp bir başkasının yüreğine dökmek istiyorsun, herkesin neşelenmesini, herkesin gülmesini istiyorsun. Mutluluk nasıl da bulaşıcı!
Sayfa 42·Kitabı okudu
Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki onu gören kendine sormadan edemezdi: Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?
Sayfa 3·Kitabı okudu

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
33 saatte okudu
·
2021 19. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125,1bin okunma
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Sayfa 45·Kitabı okudu