Uzun zamandır Beyhan Budak okumak istiyordum, bu yüzden kitaba merak ve heyecanla başladım. Daha önce psikoloji ve kişisel gelişim alanında birçok kitap okudum. Genel olarak bakacak olursak psikolojiye daha derinlemesine ilgi duyanlar için bazı bölümler biraz daha temel kalabilir ama bölümlerin kısa ve akıcı olması okuma sürecini keyifli ve kolay hâle getiriyor. Bu kitabın dili sade, akıcı ve anlaşılır olduğu için özellikle konuya yeni başlayanlar için daha uygun olduğunu düşünüyorum.
Ben severek okudum, okuyacak olanlara da keyifli okumalar dilerim!
(Bu arada, kitapları imza gününde aldım ve yazarın tavsiyesi; bu kitaptan sonra "Kendine İyi Davran Güzel İnsan" kitabını okumamı tavsiye etti.)