Kadınlar ayakta sohbet ediyorlar .oturmuyorlar çünkü zaten ömürleri evde geçiyor .Çocuk bakıyorlar, temizlik yapıyorlar, ve varsa yemek pişiriyorlar.Sandalyeler erkeklere lazım .Çünkü onlar işsizlik sigortasından paralarını almaya gitmekten ve kuyrukta beklemekten yorgun düşüyorlar .
O şekeri yediğim için pişman oluyorum .Karnımdan çıkarıp bakkal kadına geri verebilmek istiyorum .Eugene ölmüşken benim şeker yemem hiç doğru bir şey değil.