Esra Kavlı

Puan vermedi·368 syf.··
2026 1. kitabı
Baştan aşağı sıkıcı bir roman.Betimlemeleri yüksek, birçok yan karakteri ve olay örgüsü bulunan klasikler okumuş olmama rağmen burada hiçbir şekilde olay akmıyor , gereksiz birçok kısım var.Emma son derece kötü bir karakter .Bu karakterin davranışları ile ilgili yapılacak tek bir güzelleme dahi yok .Emma ile karşılaşsam ona derdim ki :”Bazen bir insan sana her koşulu sunar ve çok iyi davranır bunlara rağmen ona aşık olamazsın fakat onu seversin ,iyiliğini seversin ,saygısını seversin .Sen ise nefret etmeyi seçtin,ihanet etmeyi seçtin, aşık olamama sebebini , tüm günahlarının bedelini ona ödettin.Hadi bunlar için onu suçladın peki ya kızın ona sevgi göstermemenin nedeni neydi ? Şimdi yıkıl git karşımdan .”
Madam BovaryGustave Flaubert · Ema Yayınları · 201740,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Esra Kavlı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.··
2026 1. kitabı
Gustave Flaubert
7.3/10 · 40,9bin okunma
Başkasının da kendisini bizim kadar kötü hissettiğini gördüğümüzde kendimizi iyi hissediyoruz.
İnsanlar olmaları gerektiğine inandıkları gibi olmadıkları için kendilerini sonu olmayan bir cezaya mahkum ediyorlar.