Çok uzun zaman önce , onlar da sıcaklık ve gücün getirdiği çocuksu bir duyguya sahiptiler , o zamanlar dallardan tomurcuklar fışkırıyordu .Sonradan ağaç kesilivermişti. Şimdiyse , bahar geldiğinde, o ağacın parçalarında hâlâ çok çok hafif bir yaşam ürpertisi uyanmaktaydı.
Kendisi zafere koşulu değildi,çok uzun süre yanılsamalarla yaşamıştı.Madem ki ta en başından sonucun böyle olacağını hissetmişti , neden aldatılmayı kabullenmişti ki?