Esra

Esra
@esrakys
Karanlıkta göz olsa neye yarar bakacak kimse olmadıktan sonra?

Esra

, bir kitap okudu
7/10
·456 syf.··
25 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
7/10
·168 syf.··
2025 5. kitabı
Oysa kendisine yaşama umudu arıyordu;"iki hikayesi vardı".Birisi kendisinin nereden geldiğine inandırılan,bir diğeri ise kendisinin nereden geldiğine inandığıydı.Belki de Orozkul gibi olmak istiyodu çocuk.Çevik,herkesin hürmet gösterdiği adam..Ondan aynı zamanda korkuyordu aynı zamanda kafasında büyük yer de kaplıyordu.Belki de Orozkul gibi olup Dedesini ezdirmek istemiyodu..Belki de Orozkul gibi olup Isık Göl'deki Beyaz Gemi'ye giderdi çocuk.O zaman Beyaz Gemideki babası yada şehirdeki annesi onu kabul ederdi.Ama o kendisi olarak,balık olarak gitti Beyaz Gemi'ye.Hâlbuki ne o Beyaz Gemiye gitti ne de anası babası onu kabul etti.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2025 12. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,4bin okunma