Esra

Esra
@esrakys
Karanlıkta göz olsa neye yarar bakacak kimse olmadıktan sonra?

Esra

, bir kitap okudu
6/10
·114 syf.·
2026 2. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 45,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Esra

, bir kitabı yarım bıraktı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma

Esra

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
9/20 kitap - %45 tamamlandı
9 kitap okudu
20 kitap
1.377 sayfa
1 inceleme
1 alıntı
17 günde 1 kitap okumalı.
(Spoiler içerebilir)
7/10
·456 syf.··
2025 15. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2025 17:14
İnsan dostu yüzünden ölüme sürüklenir de dostu sayesinde ölümden çıkar mı hiç?Dost kelimesinin de yeri ayrı bu kitapta.Ne muazzam kelime!İnsanı yanıltır da güldürür de.Bir laf vardır insanın dermanı insandadır benzeri.Belki de bu yüzden her ne kadar anne babamıza küskün olsak,dostumuzu kaybetsek bu sebeple de insanlardan uzaklaşsak çareyi yine yeni insanlarda arıyoruzdur.Seher kendinden uzaklaştın ama yine kendine döndün...Kitabı bitirdiğim vakit şu geldi aklıma:İnsan sona yaklaştıkça yaşamın çekip gittiğine mi yanar yoksa ölümün avuçlarının içine düştüğüne mi?
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma