Böğürtlen Kışıyla tanıştım Sarah Jio ile bu okuduğum ikinci kitabı.. Böğürtlen Kışında ki akıcı dil bence bu kitapta yetersizdi. Sanki romanın konusunda eksik kalan yanlar vardı ve bazı yerlerde konu tutuktu... Konusu güzeldi ama bence hikaye yarım gibi geldi bana nedense o yüzden bunu Böğürtlen Kışı kadar sevemedim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Simyacı ve Küçük Prens’ i severek okuyan herkesin Martı Jonathan Livingston’u da kesinlikle okuması gerekli diye düşünüyorum. Bir kurgu gibi görünürken özgürlük ve kendini bulma ile ilgili verdiği mesajlar gerçekten çok iyi. Favori kitaplarım arasına girdi