Öyle ya, derince bir çıkmazdadır insan,elini uzatsa dokundum sandığı ne varsa ötesindedir.En çok da bir gönüle girdim zannederde meyli yine kendisinedir…Ne ermek istediği gönül layıktır hitabına ne muhattabı bir başkasıdır aslında.Bir derdi varsa da ah ettiği gönül seyerânında her dem içindedir,bir benlik içredir…