Yenisinş bitirmiş, hangisini okusam diye kitaplığıma bakarken tam 1 sene önce okumuş olduğum Posta Kutusundaki Mızıka'yı bir kez daha elime aldım bu sabah. Ne de olsa arada mektup okumak lazım, sevgili dosttan gelen.
İkimiz otobüsle uzak bir şehre
gidiyormuşuz
krs'a mı desek
ardahan'a mı desek
yollarda kar bulut mavisi / dağlar duman
derin bir uykusuzluğa sarkmış yolcular
bir uçuruma sarkar gibi
tedirgin
ürkek
gizli böcek çıtırtıları şoförün radyosunda
camlar buğulandı
sabah oluyor
omzumda uyuyorsunuz