Esra Yıldırım

Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. O zaman sana tabi olur ve bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkansız...
Sayfa 230·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan, birbirimizi şaşırtmaktan başka bir şey elimizden gelmiyordu. Artık ayrılmamız lazım...
Sayfa 229·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanların en zayıf tarafları, sormadan, araştırmadan, düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir. Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre, işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Edebiyat
Bence sanatkar, kendinden başkalarına vermeye başladığı zaman sanatkar olur!..
Sayfa 197·Kitabı okudu
Edebiyat
Siz bir şey yaptığınızı zannediyorsunuz , ben ne yaptığımı , daha doğrusu ne yapmadığımı gayet iyi biliyorum . Sonra... ben daha çok kendi içimde yasayan bir insanım... bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.
Sayfa 191·Kitabı okudu
Edebiyat