esrâ

esrâ
@esrddmr
@esrddmr·
·
sabitlendi
“Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hababam güm güm güm!💛💙
“Ben ise sadece kitaplarla başbaşa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsız edilmeden uzun uzun uyuyacağım bir dinlenceyi yaşamak istiyorum.”
“…yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalıktır.”
Özgürlükler kısıtlanmış, yaşam kalitesi diplerde, korku, sefalet ve baskı altında olmasına rağmen bu durumun eskisinden daha iyi olduğuna inandırılmış insanlar…