esrâ

esrâ
@esrddmr
“Sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Günbatımlarını çok severim… -Bir defasında güneşin batışını kırk üç kere gördüm! … -Hani.. çok üzgünken günbatımlarını seyrederiz ya… -Kırk üç defa izlediğin gün o kadar üzgündün yani?
Çiçekler güçsüzdür. Naiftir. Ellerinden geldiği kadar kendilerini yatıştırmaya uğraşırlar. Dikenleriyle çok korkunç göründüklerini sanırlar…
Okumak, yazmak ve yaşamak üzerine, Arthur Schopenhauer
“Papatyalar diyorum bayım neden bu kadar güzeller ki? Ve siz neden zihnime misafir olmaya geliyorsunuz aklınıza estikçe?” Nazım Hikmet🖊