Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi,
gelmiş en kötü günlerdi..
hem bilgelik çağıydı, hem ahmaklık
hem inancın devriydi, hem şüpheciliğin
hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi..
umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı,
hem herşeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu…