Esra DERİN

Esra DERİN
@esrdr
Hem içimden bir sürü şey söylemek geliyor hem de sonsuza kadar susmak istiyorum.
Stilistlik
KONYA
KKTC, 22 Kasım 2003
122 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yanına mı gitsem, yoluma mı ?

Esra DERİN

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2023 00:00
·
2023 23. kitabı
Ethem Emin Nemutlu
8.6/10 · 1.006 okunma
Vedalar gidene zor gibi gözükür fakat inanın bana, kalana daha zordur. Gidene o yüzden "güle güle" derler, kalana temenni gibi "hoşça kal" derler. Giden güler, kalan da hoş kalmaz.
Alıntı
İyi ya da kötü hayatımın bir yerinde karşılaştığım herkese teşekkür ederim. Hepsi, beni şimdiki ben yaptı. Vefasızdan vefayı, şerefsizden şerefi, kötüden iyi olmayı öğrendim zamanla. Düşe kalka büyüdüm, ve ben oldum. Ben artık, mağlup olmam.
1000Kitap