Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu?
Başlayıp da bitiremediği.
Çünkü kimsenin dinlemediği...
İçine atmak diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
Vedalar gidene zor gibi gözükür fakat inanın bana, kalana daha zordur. Gidene o yüzden "güle güle" derler, kalana temenni gibi "hoşça kal" derler. Giden güler, kalan da hoş kalmaz.
İyi ya da kötü hayatımın bir yerinde karşılaştığım herkese teşekkür ederim. Hepsi, beni şimdiki ben yaptı. Vefasızdan vefayı, şerefsizden şerefi, kötüden iyi olmayı öğrendim zamanla. Düşe kalka büyüdüm, ve ben oldum. Ben artık, mağlup olmam.