📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizlere okuduğum kitapla ilgili bir anektod bırakayım.Küçükken ilköğretim tahsilatı mı tamamladığım okul;klasik bir köy okuluydu.Bir gün yine böyle ders saatinde okulu karakol bastı.iceriye 5-6 jandarma er girdi.durun gerilmeyin korkacak bir şey yok sadece kitap dagitacaklarmiş:)o zmnlar MEB'in okullara 100 temel eser dağıtma projesi varmış.Ama maalesef herkes istediği kitabı alamıyordu.bir de yaşımın küçük olmasından dolayı hangi kitap iyi kötü ayırt edemiyordum sadece kitabın kapağına göre şu olsa daha iyi olur diyordum.Kura sonucu tahmininiz üzere Beyaz Diş romanı bana çıktı.bu kitabında kapağı çok güzeldi.uzerinde etkileyici bir Kurt resmi.eve gider gitmez pek iyi olmadığım okuyusumla okumaya ve anlamaya çalıştım başlarda pek bişey anlamadım ama bir daha okudum.artik yavaş yavaş bana hitap etmeye başlıyordu.bir de şimdiye kadar asla okuduğum bir kitabı tekrar okumuşlugum yoktur Beyaz diş hariç.her okudugumda çocukluk yıllarıma götürür beni. Tavsiye ederim
Saygılar.
Beyaz DişJack London · İndigo Yayınları · 202195,7bin okunma