ღ ϓıιɖıરıɱ κεરεɱ çλɱßει ღ

Hak edilmemiş nimet, illa ki başa bela olur.
“Yağmurda ıslanmayı göze alamadıysan, yağmurun ardından çıkan gökkuşağını izlemeye utanmalısın.” Yıldırım Kerem Çambel
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bana bir kitaplık lazım; bunlar dışta kaldılar :(
Cübbeli Ahmet Hoca’nın tüm külliyatını aldım. Toplamda 116 adet kitabı 10.000 liraya aldım. Bir de Kabe örtüsü oda kokusu almıştım. O da 140 lira idi sanırım. Çok güzel kokuyor, tavsiye ederim. Bu külliyattaki kitapları tek tek alırsan 50.000 lirayı buluyor. Mesela İslam İman ilmihali kitabının tek satış fiyatı 1000 lira, Ezkar ve Deavat kitabı iki cilt satış fiyatı 1700 lira ama bu şekilde her kitap 86 liraya gelmiş oluyor… İyi denk getirdim. Kampanya hala devam ediyor mu bilmiyorum. İlgilenen varsa Ahıska Yayınları’na sorabilir. Bu kargoyu iki ay kadar bekledim, çünkü her kitabı tek tek imzalamış Hocaefendi sağ olsun ve onun imzalaması bu kadar sürdü demek ki. 😂
1000Kitap
Bana söyleyemeyen var mı acaba :)
Ben çok güzel söylerim; hiç çekinmem. En fazla reddeder. Ki reddedilmek diye bir şey yoktur; insanların seçimi vardır ve sen ona hitap eden biri değilsindir. Bu reddediliş kişisel algılanacak bir durum değildir… Sen efendice ve edeplice meramını arz edersen, karşındaki de ayı, eşek değilse şayet kibarca düşünmediğini söyleyip teşekkür eder. Bazıları da ayağının altına köz değmiş gibi hoplayıp zıplıyor; gören de kümesine dadandık zannedecek. İstemiyorsan istemezsin, bu ne çirkeflik. Sen hiç medeniyet tarlasından geçmedin mi? Var böyle kendini bir halt zanneden sözüm ona kadınlar… Neyse ben öyle saçmalıklar yapmam; çekinmeyin lütfen😂😂
Kadın Erkek İlişkileri
Kısa, öz ve düz ilişki her zaman tercihimdir;
Uzayan ilişki, nikaha dönüşmediği sürece, gözleri bağlanmış değirmen eşeğinin akşama kadar aynı yerin etrafında dönüp durması gibi tekrara düşüyor. Bir ilişki en fazla 6 ay sürmeli -ki bana 3 ay bile çok. Sonrasına tahammül edemiyorum. Her gün aynı saçmalıkları dinlemek ruhumu sıkıyor- sonra ya evlenmeli ya da ilişki sona ermeli. 6 ay gibi bir süre makul ve bu süre zarfında üç aşağı beş yukarı tanırsın. Geri kalanını aynı evde yaşamadan anlayamazsın. Evin içine girmeden kimse kimseyi hakkıyla tanıyamaz, zira uzaktan herkes herkese insan. Ne mal olduğu aynı evin içinde anlaşılır. Bizim insanlarımız kadın-erkek fark etmez, “el iyisi, ev delisi” dir. Dışarıya karşı melek gibidir ama kendi eşine karşı geçimsizdir. Dışarıda bir kadının eline kıymık batsa genel cerrah kesilir ama kendi karısının üstünde odun kırar; kadın farksız mı, kendi kocasına ağzına geleni söyler, aşağılar, adam yerine koymaz, ama dışardaki herife kıvırarak konuşur, kibarlık yarışına girer. Demin marketten çıkarken bir kadınla aynı anda farkında olmadan çıkıyormuşuz; aslında o benden evvel davranmış ama benim sırtım dönük olunca göremedim onu. Sonra durdu buyrun dedi, ben de siz buyrun dedim, o bana lütfen siz buyrun dedi, peki buyurayım bari dedim ve çıkıp gittim. Ama ben onun kocası olsaydım gözün kör mü önüne baksana derdi. Neyse sözü uzatmayayım, insanlar yabancı konumda iken riyakar insanlık gösterişinde bulunurlar, hayvanlıklarını kamufle ederler. Bu hep böyleydi ve bundan sonra da böyle olacak. İlişkileri uzatmanın bir manası yok. Hem bizler inançlı insanlarız, birbirimize haramız ve tanışma adı altında bu görüşmeler helal olmuyor. Sürekli günaha girmeye de gerek yok. Vesselam!
Kadın Erkek İlişkileri
Mahcup duygularım var benim gelecek vaat eden!
“Her aşk son sevgiliyi bekler avunmak için Ve bu şiirim de son sevgiliyi savunmak için” ecel sebebi gözlerin, ciddi bir hayat kaybıyla başlayan serüven. diline dolanan şarkıyla, evham yapıp beni göklere ihbar eden. Tanrı misafiri gözlerin, bilinçaltımda mürebbiye edasıyla örgütlenen. heybetli bir mesafeden bakarak, mucize beklediğim düşleri ölümle yüzleştiren. mahcup duygularım var benim gelecek vaat eden. gözlerin gizli heves, reddedilemez tezahürü asaletin. huşu ile gülümse bana, teninden beslenen bir bağışıklık kazansın kalbim. aşkın ipucu gözlerin, yalnızlığımın ihmal edilmiş yerlerindeki bitimsiz ağrı. sözün özü gözlerin, az kullanılmış cennetlerden aşka çağrı. Yıldırım Kerem Çambel
Şiir