Evet, acımak gerekmez, çarmıha germeli beni, çarmıha! Çarmıha ger onu ey ulu yargıç, ger ve öyle acı ona! O zaman ben, eğlenceye değil, gözyaşı ve acımaya susamışlığımdan, kendi ayaklarımla gelirim çarmıha gerilmeye!...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne kadar çok içersem o kadar çok hissediyorum. Bunun için kafayı çekiyorum zaten: İçkide acıma duygusu ve his arıyorum. Eğlence değil derdim, acı arıyorum... İçiyorum çünkü tam anlamıyla acı çekmek istiyorum!
... elbette, her şey insanın kendi elinde ama korkudan önüne çıkan fırsatları kaçırıyor... Bariz bir gerçek bu... İlginç, acaba insanlar en çok neden korkarlar?
"Biliyorum ki akıl ve ruh bakımından kim daha güçlü ve dayanıklıysa, insanlar üzerinde erk sahibi olan odur! Daha fazla cesaret gösteren hep haklıdır. Başkalarını daha az umursayanlar ise yasa koyuculardır, en cesur olanlar ise herkesten daha haklıdır!"