Essy

Essy
@essyishere
bu dünyaya; okumak, kedi sevmek ve çiçek toplamak için geldim.
Bize hiçbir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.
1000Kitap
Reklam
İnsan ölümü yaşayabilir mi?
Sayfa 45 - Sel yayıncılık
Anket
Evet baylar dinlemek isteseniz de, istemeseniz de neden bir böcek bile olamadığımı anlatmak istiyorum size. Önce gurur duyarak söyleyeyim ki, böcek olmayı bir çok kez istedim. Ama bunu bile başaramadım. Yemin ederim size baylar, fazla bilinçli olmak bir hastalıktır.