Essy

Essy
@essyishere
bu dünyaya; okumak, kedi sevmek ve çiçek toplamak için geldim.
Böylece, ona hayatımı vermek isterken onu öldürmüş oluyordum.
Sayfa 222 - Fèlix.·Kitabı okudu
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bu donuk, nankör ve kederle taşlaşmış halimle bile sevmeye devam ettiğinize göre beni çok sevmiş olmalısınız."
Sayfa 199 - Henriette, Fèlix'e.·Kitabı okudu
1000Kitap
Evet, insan severse her şeyin sonu aşka varır.
Sayfa 186 - Fèlix·Kitabı okudu
İlişkiler
"Keder sonsuzdur, sevincin sınırları vardır."
Sayfa 125·Kitabı okudu
Edebiyat