- Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım?
- Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir.
- Bir hain olsa da mı?
- İhanet, senin beklemediğin bir darbedir. Ama sen yüreğini dinleyecek olursan, sana baskın yapmayı hiçbir zaman başaramayacaktır. Çünkü onun düşlerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın. Hiç kimse kendi yüreğinden kaçamaz. Bu nedenle en iyisi onun söylediklerini dinlemek. Böylece, kendisinden beklemediğin bir darbe indirmeyecektir kesinlikle sana.'
Şöyle ki çevremdeki okuyan kişilerin çoğunluğu Aylemadan nefret ediyor.Bende kitaba pek bir beklentim olmadan başlamıştım.Ama gel gör ki kitap ef-sa-ne kesinlikle okuyun!Ng nin betimlemelerinin hayranıyım ya.Kitabın kategorisi, fantastik.Ben bir fantastik kitap sever olarak bayıldım!Şuan 2. kitaptayım ve 2. kitabın daha akıcı olduğunu söyleyebilirim.Aylema'nın başlarında mayaya aşırı sinir oluyordum. Çünkü her olayda doruk ta doruk bunaltmaya başlamıştı. 2. kitapta ise maya daha güçleniyor! Kesinlikle öneririm!Hep okur kalın...