Kutup Yıldızı | #seriyorumu
.
En en en sevdiğim seri ile geldim sizlere.Bir solukta okuduğum kutup yıldızı serisi.Kitabın konusu gençlik ve o kadar çok tema içeriyorki; Fedakarlık,acı,arkadaşlık,sevgi... Kitaba nisanın gözünden bakıyoruz.Kitap nisanın küçükken annesinden ayrılması ile başlıyor ve en yakın arkadaşına fedakarlık ederek.Önünde yeni bir hayat varken,arkasında bıraktığı şeyleri hatırlayabilecek mi yada yeni hayatında neler ile karşılaşacak... Tabiki de benim favori karakterim kesinlikle Nisa .Kesinlikle öneriyorum
“Ben yeryüzünü kalbinin üzerine yaslamış ve bütün acısını, nefesini, öfkesini, hüznünü içinde barındırmış gökyüzüyüm. Ben, gökyüzünün içinde barındırdığı renklerin şefaffıyım.Ben,gökyüzün sesiyim,bulutların resmiyim,yağmurların avuç içleri,karların ayak izleriyim...”
.
.
Merhabalar nereden başlasam bilemiyorum.Kitap o kadar anlamlıydı ki. Konusu aslında. Minel’in geçmişini ele alıyor.Çocukken çektiği acılar... O kadar güzeldi ki... Bayıldım, bugüne kadar hiç bu kadar hissli bir kitap okumamıştım.Korel...Kesinlikle okuyun