Engel diye düşündüğün şeyi düşünmemiş olsaydın,
engel olduklarını hiçbir zaman ayırt edemeyecektin.
Ama var olduğu için düşünüyoruz onları.
Acaba? Belki de biz var kılıyoruz. Biz düşünmesek
var olmayacaktı onlar. Anlıyacağm hep var sayımlardan hareket ediyoruz
Biliyor musun? Bazen beşe
kadar sayamaz gibi duruyorsun ama başladın mı arkasını getiriyorsun, sende anlamadığım bir şey bu.
Sense sonsuza kadar sayacakmış gibi görünüyorsun
ama beşe gelince tıkanıyorsun, ben de bunu anlıyamıyorum.