Mutluluk sıkıyor canımı,
yeniden içimin umut dolması huzursuz ediyor beni .
Doğmak büyümek ve ölmekte.
Mutsuz ,mutlu olacaksam olayım ama ortasında kalmayayım istiyorum ,
belirsizlik , umuttan sonra gelecek o kabuslar sıkıyor artık yüreğimi ben benlikten çıkıyorum ,başka bir insan oluyorum sanki...