"Bu manzarayı yanımda sen olduğun için bu kadar güzel buluyorum," dedim en sonunda.
"Hadi, babamlar merak ediyordur," dedi Füsun.
"Sen yanımda oldukça, böyle bir manzaraya yıllarca mutlulukla bakabilirim," dedim ben.
"Yemeğin soğuyor," dedi Füsun ve masaya döndü.
Söylediği sözün soğukluğunun farkındaydı. Ben de masaya dönüp yerime oturduktan az sonra, Füsun kaşlarını çatmayı bıraktı. Tam tersi iki kere tatlılıkla, içtenlikle güldü ve daha sonra koleksiyonuma katacağım tuzluğu bana verirken parmaklarının benim elime iyice değmesine izin verdi, her şey de tatlıya bağlandı.