Norma bizim bahçemizde bir çiçek gibi açtığında, ben yabani bir ot olmuştum.Sadece kimsenin beni görmediği köşelerde ve karanlık yerlerde yaşamama izin verilecekti.
İnsanlar koşuşturmuyor, biz geçerken bakmak için zaman ayırıyorlar, usul usul nefes alıyorlar. Gorüyorsun Momo, ben bütün hayatım boyunca çok çalıştım ama yavaş çalıştım,acele etmeden. Büyük paralar kazanmaya ya da müşterilerin sayısını katlamaya uğraşmadım, hayır. Mutluluğun sırrı budur, yavaşlıktır.
"Hiç kimse şansına inanan biri kadar şanslı değildir! Hayatta her insan acı ve hayal kırıklığı yaşar ama dikkat edecek olursan hayata karşı pozitif bir tutam içinde olan kişilerin şanslı olduklarını görürsün."