"Aşk, kadınlar yorulunca biter.Kadınlar bir adamı değil, bir mezarlığı terk eder.Ne ki ben bütün kadınlar gibi değilim.Ben çok küçükten beri sadece kendi ayakkabılarımın üzerindeydim"
"İnsan geçtikçe yani
insanlastıkça, bu kör dürtüyü
ehlilestirmis, inceltmis, güzellestirmis,
yüceltmistir. Ask bu çok uzun gelişimin
son aşamasıdır, iIkeIIikten kurtulmak,
bencillikten kurtulmak, demektir. Bir
insanın yalnız güzelliklerini değil,
çirkinliklerini, kusurlarını, yanlışlarını
da sevmek demektir. Ama kendinden
başkasını sevmeyen, bedenini
kutsayan, kafası yerine bilmem nesiyle
düşünen birinin askı anIamasını,
övmesini beklemenin bir kurbağadan
arya söylemesini istemek kadar
gülünç olduğunu bilirim."