Evet bir Aziz Nesin eserinin daha sonuna geldim.
Evet çok akıcı, çok gerçekçi, çok doğru noktalara dokunuyor Aziz Nesin kitapları. Fakat Zübük'te yaşadığım duyguyu Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz'da da yaşadım. Sürekli aynı şeyleri okuyormuşum, kısır bir döngüdeymişim gibi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşlıca bay, '' Siz gerçekten polis gelsin istiyorsanız benim dediğimi yapın. Öyle sizin çağırdığınız gibi polis çağırılmaz. ''
'' Ya nasıl çağrılır? ''
'' Çıkın şu bankın üstüne. Sonra da ordan, 'Bu ne biçim düzen? Bu ne rezalet! Bu ne alçaklık! Bu ne utanmazlık!' diye bağırın. İşte o zaman, yerden mantar gibi polis biter, havadan karga gibi polis üşer, sende şaşar kalırsın... ''