"Söylesene " dedi, "sence sefil haldeki biri mi, yoksa mutlu birimi daha iyi adaklar adar?"
"Mutlu biri elbette." "Yanlış" dedi. Mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. Kimseye minnet borcu oldmadığını düşünür. Ama onu soğuktan titrer, karısını öldür, çocuğunu sakat bırak, o zaman dualarını duyarsın.
Uzaklık her şeyi hayali kılıyor... Evet... Yo, hayır... Bir şey ne denli uzaklaşırsa, aynı zamanda artık yalnızca kendisine, kendi dünyasına ait olduğundan, o denli de yakınlaşıyor.