“Gençliği görüyorsun ya, ha Feoktist?” dedi, “ Bizimle, yaşlılarla alay ediyorlar.”
“Ne yaparsınız ekselans, onlar yalnız yemeğin iyisini yemek isterler, bu iş nasıl hazırlanır, nasıl servis yapılır umurlarında değil.”
Göz gezdirme amacıyla elime almıştım, bir baktım bitiriverdim. Kısacık ancak içinde pek çok mesajı barındıran güzel bir öykü. Okumanızı tavsiye ederim. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yazı stili açısından bazen kimin konuştuğunu karıştırdığınız oluyor ancak çok fazla sorun teşkil etmiyor. Umarım diğer kitaplarında bu yazım tarzı yoktur.