eylbus

eylbus
@eylbuse
kitapların altını cizmeyi sevmeyen, burayı kendinden bir parca buldugu kelimelerle dolduran biri.(cok da takılmayın yani)
İnsan kendine “kötü” diyebilir miydi? Ya da kötü olduğunu hisseder miydi?
Sayfa 99·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hani yavrumuza ‘senin için dünyayı yakarım’ deriz ya… Hiç düşünmeyiz be ortağım, o yaktığımız dünyada bizimkinden hariç kaç tane daha yavrucak var diye. Kaç tane daha ana baba var… Öyle kolay yakarız dünyayı…”
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
Gözlerinin içine bakıyordu göz pınarlarından akan yaşlarla. Pişmanım! diye haykırası geldi önce ama duyuramayacağını biliyordu.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
“Sen bugüne kadar hangi patronun hapse girdiğini gördün? Olan hep biz garibana olur…”
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
Hiç vazgeçemedikleri vardır bir de, her gün elinin altında olsun, istediğinde hemen ulaşabilsin ister insan…
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı