eylbus

eylbus
@eylbuse
kitapların altını cizmeyi sevmeyen, burayı kendinden bir parca buldugu kelimelerle dolduran biri.(cok da takılmayın yani)
“Türk’üm ben!” “Eyi… ne mutlu sana…”
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Adama soruyorsun ‘gardaş nerelisin?’ diye ‘Ankaralıyım ama Selanik’ten geldik’ diyor, ‘Trabzonluyum ama Yugoslav göçmeniyiz’ diyor, ‘Eskişehirliyim amma Çerkeziz’ diyor. E İstanbul ne? Alayı ‘göçmenim de göçmenim’ diyor. Şimdi siz Türkçe’yi pek güzel konuşanlar bile bir türlü Türk olduğunuzu kabul edemiyorsunuz da ben konuşamadım diye mi Türk olamadım.”
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Göz kapaklarının yanında oluşan kaz ayaklarında hangi anılar sıkışmıştı? Kaşlarını çatınca oluşan çizgiler hangi kızgınlıklarının, gülümseyince yanağının yanında beliren çukur hangi mutluluklarının eseriydi?
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı
Bana bu dünya dar geldi, size geniş olsun.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
Bak, en azından senin için çırpınan biri var.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Alıntı