eylbus

eylbus
@eylbuse
kitapların altını cizmeyi sevmeyen, burayı kendinden bir parca buldugu kelimelerle dolduran biri.(cok da takılmayın yani)
Soğuğu hissetmek bile güzeldi. Parmaklarının ucundaki acı ona hayatta olduğunu hatırlatıyordu adeta.
Sayfa 74
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında hayat garipti; sanki bir insanın hayatının içine etmesi için bundan daha uzun bir zaman geçmesi gerekirdi.
Sayfa 50
Alıntı
Gidecek miydi, kalacak mıydı? Aslında çok basit bir seçimdi bu, ama bunun sonucunda başına gelebilecekler hiç de basit değildi.
Sayfa 74
Alıntı
Bazen insan ‘istatistiklerin canı cehenneme’ demeli ve içinden geleni yapmalı.
Sayfa 57
Alıntı
“Hangi dinde deja vu yok, ben ona inanacağım!”
Sayfa 350·Kitabı okudu
Alıntı