eylemm

eylemm
@eylmky
Belki de doğru. Belki de insanlar birbirlerine kanla , sınıfla değil inandıkları şeyde iştirakle bağlanıyorlar.
Reklam
Yaşam nerede bitiyor , ölüm nerede başlıyordu ?
8 Şubat Yine insanların birbirlerine zehir edecekleri güzel bir gün birbirlerine zehir etmedikleri hiçbir şey yok zaten ; sağlık , itibar , sevinç , dinlenme ! Bunun sebebi çoğunlukla ahmaklık , düşüncesizlik ve sıkıntı , ama onları dinleseniz , çok iyi niyetliler. Bu kadar çılgınca ruhlarını öfkeye kaptırmasınlar diye neredeyse onlara yalvaracağım geliyor.
Evet , yalnızca bir gezgin , yeryüzünde bir yolcuyum ben ! Ya sizler daha önemli şeylerle mi meşgülsünüz ?
Bir tek şey istiyordum yalnız. Kitabımı rahatça bitirmemi hiçbir şey engellemesin istiyordum.
Reklam