En önemlisi de benim iç dünyamı o kadar karıştırmayın , ruhumdaki saçmalıkları didiklemeyin , sadece konuyu ve olayları sorun, bende hemen sizi tatmin edici cevaplar vereyim. Ayrıntılar cehennemin dibine !
"Her şey bana yabancı, her şey, bana ait bir insan yok, bu yarayı kapatacak bir yer yok. Burada ne yapıyorum, bu hareketler, bu gülüşler ne anlama geliyor? Buralı değilim, başka bir yerden de değilim. Yüreğimin hiçbir destek bulamadığı bu yerde dünya bilinmeyen bir görüntüden başka bir şey değil. Yabancı, kim bu sözcüğün anlamını bilebilir?"