Kötü haber artık havalar 30 derece olmaya başladı, iyi haber eylül ayına son iki ay kaldı. 🤣
Bir Düşün Gerçeğe Dönüştüğü An…
İlk Adım, Büyük Bir Heyecan Şiir, bazen insanın içinde uzun süre sessiz kalan duyguların kelimelere dönüşmüş hâlidir. Ben de kalbimden süzülen dizelerle Çınar Şiirleri 1. Antolojisi'nde yer almanın mutluluğunu yaşıyorum. Bu anlamlı yolculukta biz şairlere destek olan, edebiyata gönül veren ve bu değerli projeye öncülük eden Çınar Sanat Derneği Başkanımız Sayın Mustafa Çelebi Çetinkaya’ya emekleri, özverisi ve katkıları için gönülden teşekkür ediyorum. Aynı şekilde bu eserde emeği bulunan herkese de şükranlarımı sunuyorum. İlk kitabımın heyecanını ve mutluluğunu sizlerle paylaşırken, dilerim ki dizelerim bir gün bir kalbe dokunur ve güzel bir iz bırakır. Sevgi ve şiirle…✒️ Eylül Suat Ökmen 🍁 youtube.com/cinarsanatdernek facebook.com/cinarsanatdernegi instagram.com/cinarsanatdernek x.com/cinarsanatder
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yanım gonca, bir yanım gül, Bir yanım ateş, bir yanım kül, Bir yanım yeşil, bir yanım sarı, Bir yanım Nisan, bir yanım Eylül. | Hatice Kutsal
Eylül ve ekime doğru dere kenarlarında , yetişen (Böğürtlen)
Bu kitap sektöründe tekelleşme değilse ne?
Kitap eleştirisi yaptı diye birini linçlemek nasıl bir kafa abi kanım= dondu İnceleme de yapmayalım biz öyleyse nasılsa yazarların hoşuna gitmeyen durumlar olabilir 🫂 sevgiler kalpler havada uçuşsun dimi 😛😛 💞💗🥹💗 çünkü biz hepimiz aynı şeyleri sevip beğeniyoruz her zaman? Biz yeri geliyor Zweig bile eleştiriyoruz ya. Benim en sevdiğim kitap Satranç arkadaşlar. En sevmediğim kitap da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. İki yüzlü ve iğrenç bir yaratık mıyım ben yazara ihanet ettim diye? Ayrıca Satranç’a yapılan bir eleştiri de benim kişiliğime yapılmış bir eleştiri falan da değil. Benim yüzüme karşı “Aybüke, Satranç nasıl en sevdiğin kitap olabilir? O kadar iyi bir kitap değil.” de dendi. Bireysel bana söylenmiş olmasına rağmen onu da kişisel almadım çünkü hepimiz aynı verimi aynı tadı almıyoruz kitaplardan. Arkadaşlar ben mantardan nefret ederim, kokusuna bile tahammül edemem. Benim için berbat bir yemektir. Ama bayılan bir sürü insan var ve benim mantarı sevmemem onlara kişisel bir hakaret değil😭 Arkadaşlar tuttuğumuz takımlar, desteklediğimiz ideolojiler, beğendiğimiz yazarlar, izlediğimiz film türleri, okuduğumuz kitap türleri bile farklı farklıyken, herkes bir içerikten farklı şeyler alıyorken herkesin nasıl her şeyi beğenmesini ve aynı şekilde eleştiri yapmasını bekleyebiliriz ki? Bu at gözlüğü takmak değilse ne? Geliştirmek için eleştiri yapan birisini baltalamaktaki amaç ne? Ayrıca bu tekelleşme çabasını eleştirip de tekelleşmenin figüranı olunması da komik görünüyor. kapitalizmi (kapitalizmi size anlatmayacağım, tekelleşmenin ve kapitalizmin ne olduğunu biliyorsanız ne dediğimi anlarsınız) eleştirip kitap sektöründe, kendilerine gelen eleştiriye tabiri caizse inovasyonu durdurmayı amaçlayarak, linç tayfaya bir kişiyi sunmak zerre mantıklı değil. (cellat36 vibeı
1000Kitap
11 Eylül 1961 Doğu Berlin
... kimi insan otların kimi insan balıkların çeşidini bilir ben ayrılıkların Kimi insan ezbere sayar yıldızların adını ben hasretlerin ...