eylul

eylul

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2020 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tanı beni, tanı beni artık!" diye haykırıyordu bakışlarım. Fakat senin gözlerinde sevimli ve hiçbir şey bilmeyen bir gülümseme vardı. Beni bir defa daha öptün. Ama beni tanımadın."
1000Kitap
"Bir gece sevgi duvarını aştık düştüğüm yer öyle açık öyle seçik ki başucumda bir sen varsın bi de evren, saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi yalnızlığım benim çoğul türkülerim ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi"
1000Kitap
Sappho
denizcilerdir, diyor, yeryüzünde göze en güzel görünen şey ; bense kişi kimi seviyorsa, diyorum odur en güzel.
1000Kitap
Sabahattin Ali
Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan. - Sabahattin Ali
Edebiyat