Eylül

Eylül
@eylulpm
Hogwarts mektubunu bekleyen, muggle dünyasına sıkışmış bir Slytherin cadısı...
Öğrenci
İstanbul
İstanbul, 4 Eylül
11 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Eylül

, bir kitap okudu
9/10
·448 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Mehtap Fırat
8.4/10 · 2.219 okunma
Reklam

Eylül

, bir kitap okudu
8/10
·432 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
2020 1. kitabı
Mehtap Fırat
8.3/10 · 2.723 okunma
Kitaptaki en güzel alıntılardan biri...♥️

Sümeyye TETİK

@tuubam
·
Güzellik algıdan ibaret...
Japonlarda, kalkık burun beğenilmezmiş mesela. Daha kavisli burunlar daha çekici gelirmiş... Ama mesela Türkiye’de fındık burunlu olmak güzellik ifadesi. Sonra Almanya, Rusya gibi sarışın olan ırklarda esmer ten imrenilen bir şey... Ama Türkiye’de sarışınsan genelde güzelsin. Algı böyle... Mesela Asya’da kilolu biri güzel çok nadir bulunurmuş. Ama Moritanya denilen bir ülkede 60 kilodan aşağı olan kızlar evlenemiyormuş bile... İşte, vardığım sonuç. Güzellik güzellik diye başımın etini yiyenler sadece aptaldı. Aslında güzel veya çirkin diye kavramlar yoktu. Hepsi sadece... Algıdan ibaretti. Belki bir açı, belki güneşin vuruşu, belki kültür, belki moda..
Sayfa 397·Kitabı okudu

Eylül

, bir kitabı yarım bıraktı
Marie Lu
8.3/10 · 3.680 okunma