E. K.

E. K.
@eyppltt
Mükemmel olmak için yanılmaktansa insan olmak için yanılmayı tercih ederim.
İstanbul
Kadiköy, 1996
17 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Doğanın sesine bir an bile kulak vermemişseniz,duygularınızın fabrika ayarlarıyla oynayın derim.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anlaşılmamaktan korkar herkes.Yalnızlığa iten budur sizi.Değerlendirmeye bile alınmıcak hayatlar kenarda durun zira gölgeliyorsunuz düşlerimi.
Edebiyat
Kaybetmekten çok korkuyorsunuz aslında işin özeti tam olarak bu.
Edebiyat
Anladık iyisin, Ama neye yarıyor iyiliğin Seni kimse satın alamaz, Eve düşen yıldırım da satın alınmaz. Anladık dediğin dedik, Ama dediğin ne? Doğrusun,söylersin düşündüğünü, Ama düşündüğün ne? Yüreklisin,kime karşı? Akıllısın,yararı kime? Gözetmezsin kendi çıkarını, Peki gözettiğin kimin ki? Dostluğuna diyecek yok ya, Dostların kimler? Şimdi bizi iyi dinle: Düşmanımızsın sen bizim! Dikeceğiz seni bir duvarın dibine Ama madem bir sürü iyi yönün var Dikeceğiz seni dibine iyi bir duvarın! İyi tüfeklerden çıkan, İyi kurşunlarla vuracağız seni! Sonra da gömeceğiz, İyi bir kürekle, İyi bir toprağa.
Şiir