Ezgi A.

Ezgi A.
@ezgavc
Ben bir kambur taşıyorum içimde. Sanki acı kambura bahşedilmiş bir nimet.
"Sağlığım nasıl olabilir... Duygusal olarak bu kadar acı çekerken? Bu devirde duyguları olan birinin iyi olabilmesi mümkün mü?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“kuşlar toplanmış göçüyorlar keşke yalnız bunun için sevseydim seni”
"Sen benim engelimsin beyaza."
Sayfa 44 - YKY·Kitabı okudu
"Benim de arkamda Renkli taşlar olsaydı Çocukluğuma giden yolu Bulmam kolay olurdu."
Sayfa 38 - YKY·Kitabı okudu
"Biliyorum saadet Bana dünyada gelmez, Ölümü bekliyorum."
Sayfa 14 - YKY·Kitabı okudu