Buraya girmeyeli 3 yıl olmuş. Ne yalan söyleyeyim ayda yılda bir aklıma gelen sonra da "aman bir ara girerim" dediğim bir uygulamaya dönüşmüştü. Geçenlerde çok eski bir arkadaşımla otururken "Ezgi 1000kitap'ı hatırlıyor musun?" diye sordu. 5 yıl önce ben önermişim ona burayı. Şimdi bir ilkbahar gecesi (saat sabahın 05:27'si ama olsun) sıkılmış, uyuyamayan ve çok da mutlu olmayan ben girdim tekrar buraya. Baktım, okuyacağım listesine eklediğim tüm kitapları okumuşum. Onlarca kitap daha bitirmişim ama buraya hiç girmemişim. Olsun demek ki doğru zaman şimdiymiş. Buraya hep girseydim şimdi hissettiğim gibi hissedemezdim. Buram buram geçmiş kokuyor burası. Bu da böyle bi durum güncellemesi olsun. Artık sık sık da girerim herhalde. Herkese iyi geceler.