Ezgi

Ezgi
@ezgi_snck
Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur.. Cahit Zarifoğlu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok şey vardı anlatılacak O yüzden sustum.. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı Sen duydun mu sustuklarımı? Oğuz Atay
Nihayet yağmur başladı. Bu sabah artık yağmuru neden bu kadar sevdiğimi anladım Ağlayan bir yüreğe benzediği için.. Tezer Özlü
İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni hiç şaşırtmıyor; Fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce çok şaşırıyorum.  Johann Wolfgang Von Goethe
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim Kimsenin inanmadığı bir deli, Yazarının bile okumadığı kitap Hiç çalmayan bir şarkı, Hiç vatandaşı olmayan bir ülke Hiç sorulmayan bir soru gibiyim Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim.. Murathan Mungan