Ezgi

Ezgi
@ezgibasalan
Миром правит любовь.
Ne güzel şey hatırlamak seni, Yaşamak sana dair...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben yanmasam, Sen yanmasan, Biz yanmasak, Nasıl çıkar karanlıklar, Aydınlığa.
İnsanlar hâdiseleri basitleştirmeye, bayağılaştırmaya ne kadar meraklı! Bütün hayallerimi bir aptalca lâf berbat ediyor..
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
İnsanlar okunmamış birer kitaptır.