N U R

N U R
Gerçek güç, ruhsal acıları zarafetle taşıma yetisinde gizlidir.

N U R

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
23 günde okudu
·
2019 4. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ruhum yorgunluğundan ötürü dünyaya karşı hep barış istese de, aklım hala bunca bozuk düzenle savaş vermekte. -Nur Adıgüzel

N U R

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
162 günde okudu
·
2019 3. kitabı
Eckhart Tolle
8.8/10 · 1.554 okunma
8 Mart Kadınlar Günü Kutlu Olsun
BİR KADIN GİTTİĞİNDE Kadınlar gittiklerinde arkalarında daha büyük boşluklar bırakırlar. Onlar bir gün çekip gittiklerinde, peşlerinde ‘yetim-öksüz’ kalan çok olur: Mutfaktaki dolap, perdeler, kavanozun içindeki eski düğmeler, özenle saklanmış küçülmüş giysiler, dolap diplerindeki kurdeleler... Sabah karanlığında mutfaktan gelen tıkırtılar susar, yetim kalmıştır tabaklar. Bir kadın gittiğinde hep suyu unutulur saksıların. Sık sık boynunu büker 'sarıkız'. O teki kalmış eski bardağın anlamını bilen olmaz, değerini kimse anlayamaz krom hac tasının. Balkon artık sessizdir, koridor kimsesiz. Bir kadın gittiğinde… Bir kadın gittiğinde ne çok kişi gider aslında; bir ağır işçi, bir temizlikçi, bir bakıcı, bir bahçıvan, bir muhasebeci... Bir anne gider… Bir dost… Bir arkadaş… Bir sevgili… Ne çok kişi yok olur bir kadın gittiğinde. Hep böyle olur; bir kadın gittiğinde; övgüler, uyarılar, yakınmalar, dualar yetim kalır. Kapı eşiğindeki ‘Dikkat et…’ duyulmaz, annesi gitmiştir ‘Geç kalma’nın. Kadınlar, arkalarında büyük boşluklar bırakarak giderler. Bir kadın gittiğinde pek çok kişi gitmiştir aslında. Ve bir kadın gittiğinde pek çok ‘yetim’ bırakmıştır arkasında.  Bekir Coşkun Not:Bu şiiri lisede 8 Mart kadınlar gününde yapmış olduğumuz programda okumuştum hatta öyle kaptırmıştım ki kendimi şiirin duygusuna şiirin sonunda gözyaşlarıma hakim olamadım.O gün bugündür her 8 Martta bu şiiri okurum ve yine duygulanırım ...
Şiir