alyeska

alyeska
@f_alyeska
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
Lunaparka sadece eğlenmek istediğin zaman gidersin ama insanlar deniz kenarına her zaman gider. Bu öyle bir şey. Ben lunaparkım. Uzaktan güzel görünüyorum. Herkes uzaktan eliyle işaret edip ne kadar güzel olduğumu söylüyor. Sonra Işıkları sönüyor, ışıklar söndüğünde hiçbir büyüsü kalmıyor. Ama gece sahile gitsen orada yine birilerini görürsün. Deniz kenarlarını insanlar yirmin dört saat sever. Her mevsim başka seven. Gece başka gündüz başka sever. Ben lunaparkım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazı insanlar birbirini artık sevmediği için ayrılmazlar ki," dedim. "Bazen birini sevsen de onunla olamazsın işte. Sarılmak istesen de yapmazsın. Özlesen de aramazsın. Sevgi her zaman fayda sağlamaz. Her şeye yetmez ya da her şeyin üstesinden gelmez demiyorum bak, bazen birini çok seversin, çok ama çok seversin ama bunun dünyanın en yanlış şeyi olduğunu bilirsin."
Alıntı

alyeska

, bir kitap okudu
Puan vermedi·440 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2022 00:00
·
2022 27. kitabı
N. G. Kabal
8.2/10 · 4.301 okunma
"Bugün çok gerginim," dedi alçak sesle."Konuşmak değil, sevmek istiyorum."
Sayfa 375 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı