alyeska

alyeska
@f_alyeska
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
Kendini uyuşturmak için sürekli kitap okuyan genç bir kız olabilirdim çünkü diğerlerinin yaptığı tam olarak buydu. Bir de damardan giren eroin yerine kulaklıkları kulağına geçirdiğin an bütün dünya susuyordu ama elbet bir gün o kitabın son sayfası gelecek; o şarkı da bir gün bitecekti.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

alyeska

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
2022 21. kitabı
Beyza Aksoy
8.7/10 · 3.369 okunma
"Hep aynı saatde gelsen daha iyi olur," dedi tilki.Örneğin, öğleden sonra saat dörtte gelecek olursan ben saat üçten sonra mutlu olmaya başlarım. Vakit ilerledikçe kendimi daha mutlu hissederim. Saat dört olunca heyecanlanmaya ve huzursuz olmaya başlarım. Ne kadar mutlu olduğumu sana gösterebilmeliyim. Ancak herhangi bir saatte gelirsen yüreğimi hangi saatte hazırlayacağımı bilemem."
Sana ait olanı bu kadar önemli yapan,onun için harcadığın zamandır.

alyeska

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2022 00:00
·
2022 20. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma