Yolunu şaşırıp bizim aramıza düşmüş, kentlerde ve bir sürü yaşamında soluğu almış bir bozkırkurdu -başka hiçbir benzeri bundan daha çarpıcı niteleyemezdi onu,onun yalnızlığını, vahşiliğini,tedirginliği, ondaki yurtsama duygusunu ve onun yurtsuzluğunu.
Bu ne biçim isimdi böyle?!Ama sonradan yalnızca alıştığım için bu ismi kabullenmekle kalmadım,kendim de düşüncelerimde hep Bozkırkurdu diye niteledim onu,bugün bile kendisini niteleyecek daha yerinde bir sözcük bilmiyorum.