Her zaman karşı taraftan beklemeyin hamleyi , senin cesaret edebildiğini o edemez sorunlar bu yüzden büyür gider ya zaten..
Şu hayatta ilk başta cesaretli olmayı öğrenin , öğrenin ki yaşamınızın bi tadı olsun o üzülcek bu gidicek diyerek bahanelere sığınmayın bırakın sizi siz olduğunuz için sevenleri alın kanatlarınızın altına diğerlerini mi boşverin onlar üzülmeye hep mahkum kalıcaklar..;)